Hvordan Qliro ændrer den måde, vi handler online

En række virksomheder er for nylig begyndt at bruge Qliro som deres online betalingsmetode. Blandt dem er Wal-Mart og Target, som begge har annonceret introduktionen af denne innovative funktion. Men hvordan vil det påvirke din shoppingoplevelse?

Betalingsmetode

Qliro er en sikker betalingsudbyder. Qliro tilbyder en bred vifte af tjenester, herunder iStore mulighed, som kan integreres i din butiks POS-system.

Qliros betalingsmetode giver dig mulighed for at acceptere betalinger via kreditkort, betalingskort og bankkonto. Du kan også konfigurere dit websted til at acceptere andre typer betaling.

Denne service er gratis at bruge. Du kan dog blive opkrævet et mindre gebyr af den finansielle institution, du vælger. Afhængigt af din betaling eller kreditudbyder, du kan også blive opkrævet et udenlandsk transaktionsgebyr.

Når du opretter din butik til at arbejde med Qliro, skal du give personlige data og acceptere visse vilkår. Disse inkluderer at acceptere, at de oplysninger, du indtaster, er nøjagtige og komplette.

Derudover skal du sikre dig, at de oplysninger, du giver, ikke misbruges eller misbruges. Hvis du bruger tjenesten til svigagtige formål, har Qliro ret til at blokere dig.

Qliros vilkår og betingelser er tilgængelige online. De indeholder vigtige oplysninger, herunder det rentebeløb, som du kan forvente at blive opkrævet.

Identitetskontrol

Identitetskontrol er blevet en nødvendighed for onlineforhandlere. De hjælper med at forhindre svindel og giver kunderne mulighed for at føle sig trygge ved køb. Ud over, identitetsbekræftelse kan hjælpe virksomheder med at overholde reglerne.

Behovet for identitetsbekræftelse er vokset i de senere år på grund af stigende forekomster af identitetstyveri. Bedrageri kan resultere i tab af millioner af dollars. Mens processen kan være tidskrævende, det er vigtigt for at sikre integriteten af din virksomhed.

For eksempel modtog Federal Trade Commission 2,8 millioner rapporter om svig sidste år. Som resultat, agenturet implementerede nye regler for betalingsfirmaer til at udvikle SCA-løsninger til forbrugere. Dette kræver, at virksomheder leverer flere metoder til godkendelse, inklusive tekstbeskeder, en smartphone-app, eller et telefonopkald.

Et andet krav til identitetsbekræftelse er en strømlinet onboarding-proces. Effektivisering af processen hjælper detailhandlere med at sikre nøjagtig identifikation af deres kunder. Det eliminerer også behovet for at indtaste oplysninger under købsprocessen.

Valutaomregning/udenlandske transaktionsgebyrer

Qliro er et svensk firma, der leverer betalingsløsninger til forbrugere og e-handlende i Sverige, Norge og Tyskland. Historisk set har Qliro fokuseret på at levere skræddersyede løsninger til de største nordiske e-handlende. Imidlertid, i de senere år, virksomheden har også udviklet et bredere tilbud til mellemstore købmænd.

I andet kvartal af 2022 rapporterede Qliro AB en stærk indkomst. Virksomheden øgede sin nettoindkomst med 7 procent sammenlignet med samme periode i 2021. Dette skyldtes delvis en stigning i lånebogen.

Et stort antal aktive forbrugere hjalp med at øge Qliros salg. Qliro har en stærk kreditvurdering og en velkapitaliseret balance. nemafbetaling – qliro butikker Dets likviditetsrisikostyringsoplysninger offentliggøres mindst fire gange om året i overensstemmelse med Finansinspektionens regler.

Fra 30. juni 2022 har Qliro en samlet likviditetsreserve på 680 mio. SEK. Dette beløb består af investeringer i gældsinstrumenter og likvide aktiver af høj kvalitet.

Qliro AB har et likviditetsdækningsforhold på 365 procent. Dette forhold måler Qliros nettoudstrømning over en tredive dages periode.

Ordrestyring

Ordrestyring er en afgørende del af en virksomheds evne til at levere produkter og tjenester. Det hjælper med at strømline ordreprocessen og reducere omkostningerne. Kunderne forventer effektiv ordreopfyldelse. Dette er vigtigt for detailhandlere. Uden det vil kundeoplevelser lide.

Efterhånden som virksomheder vokser, de skal finde måder at automatisere ordreprocessen på. Brug af et omnichannel order management system (OMS) kan gøre denne proces enklere. En god OMS hjælper dig med at administrere lager, spore ordrer, og underrette kunder, når deres ordrer er klar til levering.

En omnichannel OMS er designet til at give detailhandlere de værktøjer, de har brug for for at give en god kundeoplevelse. Med en kraftfuld og intuitiv brugergrænseflade hjælper en OMS medarbejderne med at håndtere kundeordrer mere effektivt.

Skaleringsvirksomheder skal kigge efter en omnichannel OMS, der kan integreres på tværs af deres salgskanaler. En OMS skal have et enkelt login, som giver en virksomhed mulighed for at administrere køb via en enkelt portal.

Ordrestyringsløsninger giver også den nødvendige automatisering til at spore, opfylde, og administrere kundeafkast. Dette betyder, at du ikke behøver at bekymre dig om de kedelige opgaver ved manuelt at opdatere regneark eller kontakte luftfartsselskaber.